Experimental Investigations on Operational Reliability of Diesel Locomotyves Engines
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Experimental Investigations on Operational Reliability of Diesel Locomotyves Engines
Badania Eksperymentalne Operacyjnej Niezawodności Eksploatacyjnej Silników Diesel Dla Spalinowozów Badania Eksperymentalne Operacyjnej Niezawodności Eksploatacyjnej Silników Diesel Dla Spalinowozów Експериментальні дослідження експлуатаційної надійності двигунів дизельних локомотивів Экспериментальные исследования эксплуатационной надежности двигателей дизельных локомотивов |
|
Creator |
Lingaitis, Leonas Povilas
Mjamlin, Sergey Baranovsky, Denis М. Jastremskas, Virgilijus Myamlin, Serhiy V. Мямлін, Сергій Віталійович Барановський, Денис М. Мямлин, Сергей Витальевич |
|
Subject |
longevity
technical and operating parameters diesel engine tribosystem wear Scopus долговечность техническо–эксплуатационные параметры дизельный двигатель трибосистема износ довговічність технічно-експлуатаційні параметри дизельний двигун трибосистеми знос скопус НДІ РСК і ТС trwałość parametry techniczno-eksploatacyjne silniki spalinowozów system cierny zużycie |
|
Description |
Experimental Investigations on Operational Reliability of Diesel Locomotyves Engines / L. P. Lingaitis, S. V. Mjamlin, D. Baranovsky, V. Jastremskas // Eksploatacja i Niezawodnosc — Maintenance and Reliability. — 2012. — № 1. — P. 5-10.
EN: In work experimental researches of longevity and technical and operating parameters of diesel engine diesels are presented 10D100 with modified tribosystems. The last are instrumental in the rapid starting and decline of wear depending on time of starting, thus, such diesel practically on any speed and loading modes can be exploited without the promoted wear. At the modified shells of cylinders the wear of compression rings does not affect the size of breach of gases in carter. Thus, the modified tribosystems provide maximal longevity and providing of high technical and operating parameters of diesel engine. PL: W artykule przedstawiono rezultaty badań eksperymentalnych trwałości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych silnika diesla spalinowozu 10D100 ze zmodyfikowanymi systemami ciernymi. Zmodyfikowane systemy cierne gwarantują szybsze uruchomienie silnika, tym samym zmniejszając zużycie związane z uruchamianiem. Ponadto taki diesel może być praktycznie eksploatowany we wszystkich trybach prędkości i obciążenia bez podwyższonego zużycia. W wyniku modyfikacji tulei cylindrów ścieranie pierścieni kompresyjnych nie powoduje zwiększonego przedostawania się gazu do skrzyni korbowej. W ten sposób zmodyfikowane systemy cierne gwarantują maksymalną niezawodność parametrów eksploatacyjnych spalinowozów z silnikiem diesla. UK: У даній статті представлені результати експериментальних досліджень терміну служби та технічно-експлуатаційні параметри дизельних двигунів локомотивів 10D100 зі модифікованими трибосистемами. Останні є важливим інструментом у швидкому запуску двигуна і зниженні зносу, в залежності від часу запуску, таким чином, подібний дизель може експлуатуватися без збільшення зносу практично на будь-якій швидкості і при будь-якому режимі навантаження. У змінених корпусах циліндрів знос компресійних кілець не впливає на стиск газів в коефіцієнті Картера. Таким чином, модифіковані трибосистеми забезпечують максимальну довговічність і високі технічно-експлуатаційні параметри дизельного двигуна. RU: В данной статье представлены результаты экспериментальных исследований срока службы и техническо-эксплуатационные параметры дизельных двигателей локомотивов 10D100 с модифицированными трибосистемами. Последние являются важным инструментом в быстром запуске двигателя и снижении износа, в зависимости от времени запуска, таким образом, подобный дизель может эксплуатироваться без увеличения износа практически на любой скорости и при любом режиме нагрузки. В измененных корпусах цилиндров износ компрессионных колец не влияет на сжатие газов в коэффициенте Картера. Таким образом, модифицированные трибосистемы обеспечивают максимальную долговечность и высокие техническо–эксплуатационные параметры дизельного двигателя. КНУ ім. Остроградського, Кременчук Вільнюський технічний університет, Вильнюс |
|
Date |
2012-12-20T07:16:39Z
2012-12-20T07:16:39Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1507-2711
JOURNAL DOI: dx.doi.org/10.17531/ein http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1372 http://www.ein.org.pl/2012-01-01 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Polish Maintenance Society (Warsaw)
|
|