Запис Детальніше

Основи медіаменеджменту

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основи медіаменеджменту
 
Creator Барзилович, Ольга Михайлівна
Григорова, Зоя Валентинівна
Пунчак, Леся Андріївна
Сухоруков, Аркадій Ісмаїлович
Сухорукова, Ольга Аркадіївна
Шевченко, Інна Бориславівна
 
Subject медіаіндустрія
media industry
медіаменеджмент
media menegement
медіаекономіка
mediaeconomics
інформаційне суспільство
information society
інновації
innovations
медіаринок
media market
070:005
 
Description Навчальний посібник є першим виданням в Україні, присвяченим проблемам управління підприємствами медійної індустрії. У посібнику представлена еволюція медіа та розвиток медіаіндустрії в сучасному інформаційному суспільстві, подана розгорнута характеристика медійного ринку та основних тенденцій його розвитку, визначено особливості становлення медіаекономіки в Україні. В центрі уваги посібника – проблеми менеджменту медійних підприємств, як динамічних інноваційно-орієнтованих господарських одиниць. Розглянуті нормативно-правові умови підприємницької та управлінської діяльності у вітчизняній медіаіндустрії, специфіку медіаменеджменту залежно від методологічного підходу розуміння медіа, особливості управління медійними підприємствами та їх об’єднаннями в сучасних умовах. Висвітлені базові основи здійснення інноваційної діяльності як основної рушійної сили функціонування сучасної медійної індустрії.
Посібник розрахований на студентів, аспірантів, викладачів та спеціалістів, що працюють у медіаіндустрії.
This textbook is the first in Ukraine devoted to the problems of management in the media industry. It presents the evolution of media and the development of the media industry in the information society, described the main trends of media market, specifics of media economics in Ukraine. The problems of management in media companies, as dynamic innovation-oriented economic units, are considers. The regulatory and legal conditions of entrepreneurial and managerial activity in the domestic media industry, the management features of media enterprises and their associations in modern conditions are considered. The innovative activity as the basic driving force of functioning of the modern media industry are covered.
This textbook is directed for students, graduate students, teachers and professionals working in the media industry.
Учебное пособие является первым изданием в Украине, посвященным проблемам управления предприятиями медийной индустрии. В пособии представлена ​​эволюция медиа и развитие медиаиндустрии в современном информационном обществе, представлена характеристика медийного рынка и основных тенденций его развития, определены особенности становления медиаэкономики в Украине. В центре внимания пособия - проблемы менеджмента медийных компаний, как динамичных инновационно-ориентированных хозяйственных единиц. Рассмотрены нормативно-правовые условия предпринимательской и управленческой деятельности в отечественной медиаиндустрии, специфика медиаменеджмента в зависимости от методологического подхода понимания медиа, особенности управления медийными предприятиями и их объединениями в современных условиях. Освещены базовые основы осуществления инновационной деятельности как основной движущей силы функционирования современной медийной индустрии.
Пособие рассчитано на студентов, аспирантов, преподавателей и специалистов медиаиндустрии.
 
Date 2018-02-28T10:20:17Z
2018-02-28T10:20:17Z
2017
 
Type Book
 
Identifier Основи медіаменеджменту [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізації «Медіаменеджмент та адміністрування у видавничо-поліграфічній галузі» / О. М. Барзилович, З. В. Григорова, Л. А. Пунчак, А. І. Сухоруков, О. А. Сухорукова, І. Б. Шевченко ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові данні (1 файл: 2,37 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – 296 с. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22199
 
Language uk
 
Format 296 c.
application/pdf
 
Publisher КПІ ім. І. Сікорського
Київ