Запис Детальніше

Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization
Формування читацької діяльності розумово відсталих підлітків як складової їх соціалізації
 
Creator Kravets, Nina Pavlivna
 
Subject mentally retarded teenagers
pupils
library activity
library skills
dialogic learning
socialization
розумово відсталі підлітки
учні
читацька діяльність
читацькі уміння
діалогове навчання
соціалізація
376-056.36.016.82
 
Description Література:
1. Андрєєва Я.Ф. Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту
/Я. Ф. Андрєєва: дис. .. канд.. психол. наук. 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія. Інститут психології імені С.Костюка АПН України. – К., 2002. – 189 с.
2. Курганов С. Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: книга для учителя / С. Ю. Курганов. – М.: Просвещение, 1989. – 128 с.
3. Лавлинский С.П. Технология литературного образования. Коммуникативно-деятельностный подход: учебное пособие для студентов-филологов /С.П. Лавлинский – М.: Прогресс-Традиция, 2003. – 384 с.
4. Небеленчук І. О. Діалогові технології навчання зарубіжної літератури учнів 5-7 класів /І. О. Небеленчук: дис. … канд. пед. наук. 13.00.02 – теорія та методика навчання (зарубіжна література). – К., 2011. – 247 с.
5. Храброва В. Роль діалогу у формуванні образної картини світу учнів засобами художньої літератури
/В. Храброва //Всесвітня література в сучасній школі, 2013. – №5. – С.58 – 63.

6. Kiarie Mary W. Educationale services for students with mental retardation in Kenya // International Journal of Special Educations. 2006. – Vol. 21. – No. 2. – PP.47-54.
The article considers a library activity as a component of socialization. The article proves expediency of application of dialogiс learning for the purpose of forming reading skills, ensuring successful socialization mentally retarded teenagers.
У статті розглянуто читацьку діяльність як складову соціалізації.. Доведено доцільність застосування діалогового навчання з метою формування читацьких умінь, завдяки яким забезпечується успішна соціалізація розумово відсталих підлітків.
 
Date 2016-06-06T11:28:07Z
2016-06-06T11:28:07Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Kravets N.P. Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization / N.P. Kravets // // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China. 2016. − P. 343−347.
978-617-7214-22-8
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10271
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Publisher Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China