Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization
Формування читацької діяльності розумово відсталих підлітків як складової їх соціалізації |
|
Creator |
Kravets, Nina Pavlivna
|
|
Subject |
mentally retarded teenagers
pupils library activity library skills dialogic learning socialization розумово відсталі підлітки учні читацька діяльність читацькі уміння діалогове навчання соціалізація 376-056.36.016.82 |
|
Description |
Література: 1. Андрєєва Я.Ф. Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту /Я. Ф. Андрєєва: дис. .. канд.. психол. наук. 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія. Інститут психології імені С.Костюка АПН України. – К., 2002. – 189 с. 2. Курганов С. Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: книга для учителя / С. Ю. Курганов. – М.: Просвещение, 1989. – 128 с. 3. Лавлинский С.П. Технология литературного образования. Коммуникативно-деятельностный подход: учебное пособие для студентов-филологов /С.П. Лавлинский – М.: Прогресс-Традиция, 2003. – 384 с. 4. Небеленчук І. О. Діалогові технології навчання зарубіжної літератури учнів 5-7 класів /І. О. Небеленчук: дис. … канд. пед. наук. 13.00.02 – теорія та методика навчання (зарубіжна література). – К., 2011. – 247 с. 5. Храброва В. Роль діалогу у формуванні образної картини світу учнів засобами художньої літератури /В. Храброва //Всесвітня література в сучасній школі, 2013. – №5. – С.58 – 63. 6. Kiarie Mary W. Educationale services for students with mental retardation in Kenya // International Journal of Special Educations. 2006. – Vol. 21. – No. 2. – PP.47-54. The article considers a library activity as a component of socialization. The article proves expediency of application of dialogiс learning for the purpose of forming reading skills, ensuring successful socialization mentally retarded teenagers. У статті розглянуто читацьку діяльність як складову соціалізації.. Доведено доцільність застосування діалогового навчання з метою формування читацьких умінь, завдяки яким забезпечується успішна соціалізація розумово відсталих підлітків. |
|
Date |
2016-06-06T11:28:07Z
2016-06-06T11:28:07Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Kravets N.P. Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization / N.P. Kravets // // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China. 2016. − P. 343−347.
978-617-7214-22-8 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10271 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка;
|
|
Publisher |
Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China
|
|