Запис Детальніше

Рекламний дискурс: проблеми сучасних лінгвістичних студіювань

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламний дискурс: проблеми сучасних лінгвістичних студіювань
 
Creator Бродкін, В. О.
Щербак, О. В.
 
Subject рекламний дискурс
реклама
лінгвосеміотика
сугестивна лінгвістика
соціолінгвістика
 
Description Статтю присвячено огляду проблем сучасних лінгвістичних студіювань рекламного дискурсу. Висвітлено поняття «рекламний дискурс», наведено перелік ознак рекламного дискурсу та сформовано теоретичне підґрунтя, релевантне для подальших досліджень рекламного дискурсу з позицій лінгвосеміотики, сугестивної лінгвістики та соціолінгвістики.
Щербак, О. В. Рекламний дискурс: проблеми сучасних лінгвістичних студіювань / О. В. Щербак, В. О. Бродкін // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення", 16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 16–18.
 
Date 2019-08-20T06:35:16Z
2019-08-20T06:35:16Z
2019-08-20
 
Type Other
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/2660
 
Language other
 
Relation УДК;81’37:811.161.2