Рекламний дискурс: проблеми сучасних лінгвістичних студіювань
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Рекламний дискурс: проблеми сучасних лінгвістичних студіювань
|
|
Creator |
Бродкін, В. О.
Щербак, О. В. |
|
Subject |
рекламний дискурс
реклама лінгвосеміотика сугестивна лінгвістика соціолінгвістика |
|
Description |
Статтю присвячено огляду проблем сучасних лінгвістичних студіювань рекламного дискурсу. Висвітлено поняття «рекламний дискурс», наведено перелік ознак рекламного дискурсу та сформовано теоретичне підґрунтя, релевантне для подальших досліджень рекламного дискурсу з позицій лінгвосеміотики, сугестивної лінгвістики та соціолінгвістики.
Щербак, О. В. Рекламний дискурс: проблеми сучасних лінгвістичних студіювань / О. В. Щербак, В. О. Бродкін // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення", 16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 16–18. |
|
Date |
2019-08-20T06:35:16Z
2019-08-20T06:35:16Z 2019-08-20 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2660
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;81’37:811.161.2
|
|