Запис Детальніше

Маркетинг регіонів як інструмент залучення інвестиційних ресурсів

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Чала, Ніна
Чалая, Нина
 
Date 2009-10-13T13:19:19Z
2009-10-13T13:19:19Z
2008
 
Identifier Чала Н. Д. Маркетинг регіонів як інструмент залучення інвестиційних ресурсів / Чала Ніна Дмитрівна. // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 жовтня 2008 р. У 3 ч. Ч. 3 : Макроекономічне регулювання інвестиційних процесів та впровадження стратегії інновативно-інноваційного розвитку в Україні / НАН України, РВПС України. - 2008. - С. 276-279.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/352
 
Description Сьогодні країни конкурують на світовому ринку за те, де буде розташо-вано ті чи інші компанії і куди буде спрямовано найбільші обсяги інвестицій. Такі кроки змушують країну кардинально змінювати засади свого конкурування у світі, шукати якісно нові чинники конкурентоспроможності регіону, що базуються на інноваціях. В умовах ринкової економіки однією з основних складових економічного забезпечення інноваційної діяльності є достатність фінансових ресурсів, тому окремі регіони змушені вступати у конкурентну боротьбу за залучення інвестиційних ресурсів. Використання маркетингового інструментарію дає змогу краще за конкурентів враховувати інтереси інвесторів та задовольняти їх індивідуальні потреби та уподобання.
 
Language ua
 
Publisher НАН України, РВПС України
 
Subject економіка
інвестиції
інвестиційні ризики
маркетинг
інновації
 
Title Маркетинг регіонів як інструмент залучення інвестиційних ресурсів
 
Type Article
 
Relation Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 жовтня 2008 р. У 3 ч. Ч. 3 : Макроекономічне регулювання інвестиційних процесів та впровадження стратегії інновативно-інноваційного розвитку в Україні / НАН України, РВПС України. - 2008.