Маркетинг регіонів як інструмент залучення інвестиційних ресурсів
eKMAIR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Creator |
Чала, Ніна
Чалая, Нина |
|
| Date |
2009-10-13T13:19:19Z
2009-10-13T13:19:19Z 2008 |
|
| Identifier |
Чала Н. Д. Маркетинг регіонів як інструмент залучення інвестиційних ресурсів / Чала Ніна Дмитрівна. // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 жовтня 2008 р. У 3 ч. Ч. 3 : Макроекономічне регулювання інвестиційних процесів та впровадження стратегії інновативно-інноваційного розвитку в Україні / НАН України, РВПС України. - 2008. - С. 276-279.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/352 |
|
| Description |
Сьогодні країни конкурують на світовому ринку за те, де буде розташо-вано ті чи інші компанії і куди буде спрямовано найбільші обсяги інвестицій. Такі кроки змушують країну кардинально змінювати засади свого конкурування у світі, шукати якісно нові чинники конкурентоспроможності регіону, що базуються на інноваціях. В умовах ринкової економіки однією з основних складових економічного забезпечення інноваційної діяльності є достатність фінансових ресурсів, тому окремі регіони змушені вступати у конкурентну боротьбу за залучення інвестиційних ресурсів. Використання маркетингового інструментарію дає змогу краще за конкурентів враховувати інтереси інвесторів та задовольняти їх індивідуальні потреби та уподобання.
|
|
| Language |
ua
|
|
| Publisher |
НАН України, РВПС України
|
|
| Subject |
економіка
інвестиції інвестиційні ризики маркетинг інновації |
|
| Title |
Маркетинг регіонів як інструмент залучення інвестиційних ресурсів
|
|
| Type |
Article
|
|
| Relation |
Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 жовтня 2008 р. У 3 ч. Ч. 3 : Макроекономічне регулювання інвестиційних процесів та впровадження стратегії інновативно-інноваційного розвитку в Україні / НАН України, РВПС України. - 2008.
|
|