Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Застосування активно-ігрових методів у професійній підготовці майбутніх фахівців з...
- » Економічна підготовка учнів у навчальних закладах
- » Особливості акцентуації характеру у підлітковому віці
- » Компетентнісний підхід у мовній освіті учнів
- » Модель навчального середовища техніко-конструкторської підготовки майбутніх вчителів...
- » Формування інформаційної компетентності учнів позашкільних навчальних закладів
- » Сімейна медіаосвіта в системі позашкільної освіти
Вознесенська, О. Л.; Сидоркіна, М. Ю.
2024-07-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Основні засади творчої індивідуальності майбутнього журналіста у сучасних економічних...
- » Удосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів англійської мови у вищих...
- » Реформування сучасної системи освіти України: проблеми та можливі шляхи їх вирішення
- » Емоційна насиченість навчально-виховної роботи, спрямованої на опанування майбутніми...
- » Alma mater ХХІ сторіччя: в пошуках ідеї університету, адекватної сьогоденню
- » Експериментально-дослідна перевірка впливу інтеграції як засобу формування...
- » Інформаційна культура особистості як складова інформаційної компетентності майбутнього...
- » Концептуальна схема підготовки майбутніх аграріїв
- » Розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну
- » Готовність молоді до сімейного життя як соціально-психологічна проблема
- » Дизайн: вивчення поняття
- » Педагогічний супровід розвитку креативної особистості
- » Основні аспекти державної підтримки обдарованої дитини у Чеській республіці
- » Розвиток креативної особистості у позашкільних навчальних закладах
- » Зміст економічної підготовки в гуртках позашкільних навчальних закладів
- » Підготовка майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах
- » Смисл розвитку особистості за спадщиною Г. С. Сковороди: освітньо-педагогічний аспект
- » Роль креативних здібностей у формуванні фахової компетентності вчителів...
5651 - 5675 з 28019 результатів
<< < 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 > >>