Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Вдосконалення форм і методів контролю знань студентів
- » Особливості розвитку літературної освіти в Україні у 1930-х рр.
- » Формування комплексних умінь засобами дидактико-методичного моделювання
- » Виховна діяльність в позашкільних навчальних закладах
- » Українське виховання і національні меншини
- » Формування в учнів 5-го класу поняття “Царства живої природи” при вивченні курсу...
- » Творчі здібності як фактор розвитку особистості
- » Інтерпретація музики як засіб розвитку творчих здатностей майбутнього вчителя
- » Дозвіллєва діяльність як одна з умов соціального захисту дітей
- » Військова професійна діяльність і готовність до неї
Корнещук, В. В.; Марар, Ю. О.
2024-07-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Готовність студентів до проектування уроку
- » Роль громадських організацій у протидії безпритульності неповнолітніх
- » The modern condition of forming sociocultural competence in future elementary school...
Didur, Natalia; Matviienko, Olena
2024-07-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Імовірнісна модель процесу навчання
- » Філософський погляд на cоціалізацію та виховання як педагогічні категорії
- » Профілактика виникнення професійного стресу майбутніх вчителів
- » Знання, уміння і навички в системі підготовки військових фахівців
- » Особливості підготовки майбутнього вчителя до керівництва музичними колективами школярів
- » Сучасні інформаційні технології в системі фахової підготовки вчителів трудового навчання
- » Форми та прийоми особистісно-орієнтованого навчання історії учнів старших класів:...
- » Моделювання виховного простору в процесі підготовки студентів до реалізації виховних...
- » Психолого-педагогічні особливості використання систем автоматизованого навчання
- » Використання нових технологій для навчання людей з особливими потребами : закордонний і...
- » Техніка та технологія в сучасному соціокультурному середовищі
- » Сучасні тенденції навчання іноземної мови в початковій школі
20201 - 20225 з 28019 результатів
<< < 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 > >>