Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Влияние информационно-сетевой парадигмы на развитие гуманитарного знания и HI-HUME
- » Епістемічний образ істини
- » Философское осмысление хай-тек и необходимость превентивного образования
- » Философское осмысление комплекса NBIC-конвергенции технологий в свете идей трансгуманизма
- » Психологічні особливості організації провідної діяльності підлітків
- » Алгоритмизация, кодификация и программирование научного знания
- » До проблеми гуманітарного ракурсу сучасної науки
- » Фальсифікація пансинергетизму
- » Фундаментальность образования: эвристический потенциал постнеклассичекой науки
- » Новоевропейская наука как феномен закрытого мира
- » Освіта в інформаційному суспільстві
- » Педагогічна освіта і Болонський процес
- » Проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу
- » Релігійна освіта та наука в Україні: сучасний стан і тенденції розвитку
- » Стратегія освіти: проблеми реалізації
- » Сучасний гуманізм як світоглядний принцип нової парадигми освіти
- » Теоретическое знание в ресурсном измерении
- » Проблема періодизації підліткового віку у сучасному суспільстві
- » Ціннісна складова в методології гуманітарних наук
- » Ціннісний дискурс в освіті в період глобалізації та інформаційної революції
- » Відкритість як концепт сучасного наукового дискурсу
- » Використання альтернативних методик виховання голосу в процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва
- » Вплив філософії освіти на шляхи формування політичної культури особистості
- » Влияние сетевой парадигмы на развитие социальной реальности
- » Фрактальність корекційного процесу
226 - 250 з 4823 результатів
<< < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > >>