Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
- » Статистика запитів Google
- » Програмне забезпечення курсу «Технології створення здоров’язбережувального середовища у вищих навчальних закладах»
- » Технології мобільного зв’язку 3G
- » Про використання програмних засобів створення та зчитування навчальних QR-кодів
- » Flippedlearning як інноваційна складова сучасного освітнього процесу навчання фізики засобами хмаро-орієнтованого середовища
- » Створення анімаційних об’єктів засобами ADOBE FLASH CS6
- » Сервіси та послуги компанії Google
- » Комп’ютерна анімація. Поширені програми для створення анімації
- » Міжнародні відносини: історія, теорія та практика
- » Применение математического моделирования при подготовке инженера
- » Еволюція зарубіжної думки щодо лікувально-педагогічного впливу музичного мистецтва на особистість
- » Порівняльний аналіз компонентів музичного розвитку дошкільників зі зниженим і нормальним зором
- » Организация научной деятельности будущего учителя математики
- » Компоненты дидактической системы е-обучения
- » Опыт использования современных технологий в преподавании дисциплины «Математика»
- » Інформаційні технології як складова самоосвіти майбутніх авіафахівців
- » Научно-исследовательская деятельность учащихся в системе профессиональной подготовки в колледже
- » Роль математики в профессиональной подготовке студентов гуманитарных направлений педагогических ВОУ
- » Про формування інформаційної компетентності туркменських студентів при вивченні математичних дисциплін
- » Коммуникационный потенциал педагогического дизайна в дизайн-образовании
- » Цілеспрямована діяльність викладача фізики по формуванню компетентності в сфері енергозбереження
- » Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків
- » Наукові конференції як засіб удосконалення професійної компетенції майбутніх учителів-словесників
- » Можливості, переваги та недоліки змішаного навчання
- » До питання про роль засобів комп’ютерної математики в формуванні ІКТ-компетентності учителя математики