Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Енергонезалежність національної економіки: практичний аспект
- » Соціально-екологічні передумови виникнення концепції "зеленої економіки"
- » Значущість аграрної діяльності господарств населення
- » Проблеми та перспективи функціонування газотранспортних підприємств України в умовах реформування газового ринку
- » Сучасні тенденції розвитку систем автоматизованого поливу рослин
- » Екологізація енергетики та альтернативні джерела енергії в Україні
- » Інтегральне оцінювання ризику виникнення аварійних ситуацій на нафтопроводах
- » Особливості маркетингу медичних послуг
- » Аналіз використання інтернет-ресурсів підприємствами НГК
- » Роль стратегічного маркетингу у забезпеченні регіональної політики сталого розвитку в умовах глобалізації
- » Напрями удосконалення державного управління рекламою курортів і туризму
- » Маркетинговий інструментарій оцінки ідентичності бренду
- » Оцінка комплексу маркетингу підприємства
- » "Вірусний" маркетинг як спосіб просування паливного бренду
- » Контролінг як система стратегічної реструктуризації нафтогазових підприємств
- » Реклама як основний елемент маркетингової комунікаційної політики НАК "Нафтогаз України"
- » Контролінг маркетингу як один з елементів управління підприємством в умовах лібералізації ринку газу в Україні
- » Управління асортиментом продукції на засадах екомаркетингу
- » Застосування персонал-маркетингу на нафтогазовому підприємстві
- » Роздрібна торгівля як фактор розвитку регіону
- » Особливості використання глобального маркетингу для забезпечення соціально-економічного розвитку
- » Modern methods of economic research: the use of experiments in economics
- » Фінансова безпека підприємства: сутність та особливості забезпечення
- » Регулювання інноваційних процесів розвитку економічної системи України
- » Методичне підгрунтя щодо побудови та використання моделі взаємодії ІКТ-процесів в системі управління промисловими підприємствами
5426 - 5450 з 6453 результатів
<< < 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 > >>