Назва
|
Автор
- » Список студентов Императорского Харьковского университета на 1914–1915 академический год
- » Список студентов Императорского Харьковского университета на 1912–1913 академический год
- » Список посторонних слушателей и слушательниц Императорского Харьковского университета...
- » Теорії раціонального вибору. Робоча програма навчальної дисципліни
- » Соціологія науки. Робоча програма навчальної дисципліни
- » Процеси інтеграції та розширення Європи. Робоча програма навчальної дисципліни
- » Проблема колективної дії в соціології. Робоча програма навчальної дисципліни
- » У пошуках ефективного використання синтаксису у задачах автоматичного реферування тексту
- » Інвенція та диспозиція передмов до Учительного Євангелія 1637 р.
- » Варіативність концептуального образу «вода» в поезії Майка Йогансена
- » Відбиток» гендерних стереотипів у пареміях
- » Конструкції «stone wall» як один із засобів словотвору в сучасній англійській мові
- » Мовні засоби вираження часу у романі О. Ільченка «Козацькому роду нема переводу»
- » Архетип Едипа як домінуючий міфологічний мотив у романі М. Фріша «Назву себе Гантенбайн»
- » Семантичні розряди в українській політологічній термінології
- » Архетип Орфея в творах П. Зюскінда «Запахи» і «Контрабас»
- » «Орфізм» як ядро художньої філософії Р.М. Рільке
- » Практикум по решению задач математической физики : методическое пособие
Кондратьев, Б.В.; Лесик, Н.И.
2025-05-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Методические указания к решению задач по теории функций комплексного переменного для...
- » Міфологема як чинник смислової структури у поезії М. Вінграновського
- » Концепція творчості у повісті «Інопланетянка» О. Забужко
- » Дієслова з позитивною оцінною семантикою в рекламі ліків
- » Культурна проблематика на сторінках сучасного модного журналу «L’officiel-Україна»
- » Проблематика критичних оглядів О.О. Блока в журналі «Золоте руно»
- » Фразеологічний словник діалектного індивідуума
4726 - 4750 з 630510 результатів
<< < 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 > >>