Запис Детальніше

Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства
 
Creator Сорока, М. В.
 
Description Висвітлено актуальність виконання маркетингових досліджень у контексті здійснення українським промисловим підприємством інвестиційної діяльності. Доведено, що застосування маркетингового інструментарію (SWOT-аналізу, бенчмаркінгу, маркетингових досліджень) та економіко-математичних методів дає змогу істотно зменшити ризики участі потенційних інвесторів у конкретному бізнесі. Окреслено основні аспекти адаптації
традиційних засобів маркетингу до дослідження та оцінки інвестиційних процесів. Обґрунтовано доцільність зміцнення інвестиційної привабливості на засадах маркетингу. In the article it is described an urgency of carrying out of marketing researches in a context of realization by the Ukrainian industrial enterprise of its investment activity It is proved, that application of marketing tools (the SWOT-analysis, benchmarking, marketing researches) and economic-mathematical methods enables to reduce risks of participation of potential investors in concrete business. The basic aspects of adaptation of traditional means of marketing to research and estimations of investment processes are shown. The expediency of strengthening of investment appeal on principles of marketing is proved.
 
Date 2009-09-07T07:35:09Z
2009-09-07T07:35:09Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Сорока М. В. Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства / М. В. Сорока // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 226–235. – Бібліографія: 20 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/754
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"