Запис Детальніше

Специфіка здійснення міжнародних маркетингових досліджень

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Специфіка здійснення міжнародних маркетингових досліджень
 
Creator Савченко, Ю. Т.
 
Description Розглянуто поняття міжнародне маркетингове дослідження, визначено напрямки діяльності підприємства під час здійснення маркетингового дослідження на зарубіжних ринках. Описано процес міжнародних маркетингових досліджень і основні його етапи. Охарактеризовано фактори впливу маркетингового середовища на результати досліджень і визначено методичні завдання стосовно кожного етапу маркетингового дослідження. Описано
категорії рівнозначності в міжнародних маркетингових дослідженнях. A concept international marketing research is directions of enterprise’ activity is grounded during the realization of marketing research at the foreign markets. The process of international marketing researches and its basic stages is described. The factors of marketing environment influence on the results of researches are described and methodical tasks concerning every stage of marketing research are described. The categories of equivalentness in international marketing researches are described.
 
Date 2009-09-07T08:41:16Z
2009-09-07T08:41:16Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Савченко Ю. Т. Специфіка здійснення міжнародних маркетингових досліджень / Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 236–242. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/764
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"