Запис Детальніше

Проблеми співпраці між відділами маркетингу і фінансів на підприємстві: конфлікти цілей та негативні наслідки

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми співпраці між відділами маркетингу і фінансів на підприємстві: конфлікти цілей та негативні наслідки
 
Creator Мавріна, А. О.
 
Subject міжфункціональна співпраця
конфлікти цілей
відділ маркетингу
фінансовий відділ
маркетингові заходи
фінансові показники
ефективності
interfunctional collaboration
conflicts of aims
marketing department
financial department
marketing measures
financial indexes of efficiency
 
Description Розглянуто проблеми співпраці між функціональними підрозділами підприємства.
Розкриваються причини виникнення конфліктів між відділами маркетингу та фінансів. Наведено приклади негативного впливу цих конфліктів на ефективність діяльності підприємства. The problems of collaboration between functional subsections of enterprise are exposed in the article. Reasons of origin of conflicts between the departments of marketing and finances are explained. The examples of negative influence of these conflicts on efficiency of
activity of enterprise are resulted.
 
Date 2009-09-16T06:13:51Z
2009-09-16T06:13:51Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Мавріна А. О. Проблеми співпраці між відділами маркетингу і фінансів на підприємстві: конфлікти цілей та негативні наслідки / А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 204–209. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2010
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"