Запис Детальніше

Дифузія і абсорбція інновацій банківських продуктів

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дифузія і абсорбція інновацій банківських продуктів
 
Creator Міліц-Черняк, Р.
 
Subject дифузія інновацій
інновації
платіжні картки
банківські продукти
diffusion of innovations
payment cards
banking products
 
Description Сектор банківських послуг вважається одним з найінноваційніших. Вважається
також, що впровадження інновацій у секторі послуг характеризується низькими
витратами і інвестиційними витратами, а також легкістю фальсифікації, а, отже,
дифузії й абсорбції. Аналіз дифузії й абсорбції інновації банківських продуктів на
польському ринку ставить під сумнів ці думки. Поданий приклад у сфері впровадження
платіжних карток показує, що період дифузії, якщо мова йде про першого послідовника,
так і цикл дифузії не відрізняється від періоду, діагностованого для промислових
продуктів на міжнародних ринках. Процес абсорбції платіжних карток стає натомість
завданням для щонайменше двох поколінь, оскільки після 17 років від появи першої платіжної картки вживає її тільки кожний четвертий клієнт банку. The banking services sector is considered to be one of the most innovative sectors. It is also commonly thought that implementing innovations in the services sector is characterized
by low costs and capital expenditures as well as easiness of imitation, therefore diffusion and
absorption. The analysis of diffusion and absorption of banking products innovations on the
Polish market undermines this opinion. Above mentioned example concerning implementation
of payment cards shows, that the diffusion period concerning both the first follower and the diffusion cycle doesn’t diverge from the period diagnosed for industrial products on the іnternational markets. The process of absorption of payment cards becomes therefore a task
for at least two generations, because after 15 years after the emergence of first banking card it
is being used only by each one in fifth client of the bank.
 
Date 2009-09-08T05:45:23Z
2009-09-08T05:45:23Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Міліц-Черняк Р. Дифузія і абсорбція інновацій банківських продуктів / Р. Міліц-Черняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 221–225. – Бібліографія: 27 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/969
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"