Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо– та макрорівнів
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо– та макрорівнів
|
|
Creator |
Данько, Ю. І.
|
|
Subject |
комплексність
системність агромаркетинг мікрорівень макро- рівень мезорівень СОТ complexity system agromarketing macrolevel mezolevel WTO |
|
Description |
Проаналізовано особливості організації та функціонування системи аграрного маркетингу на мікро-, мезо – та макрорівнях. Особливий акцент зроблено на системність та комплексність як основні характеристики раціональної маркетингової діяльності. Наведені результати опитування щодо стану маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах Сумської області. In the article the features of organization and functioning of the system of the agrarian marketing are analysed on mikro-, mezo – and macrolevels. The special accent is done on the system and complexity as basic descriptions of rational marketing activity. The resulted results of questioning in relation to the state of marketing activity are in the agricultural enterprises of the Sumskoy area.
|
|
Date |
2009-09-08T10:58:38Z
2009-09-08T10:58:38Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Данько Ю. І. Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо– та макрорівнів / Ю. І. Данько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 459–464. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1125 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|