Запис Детальніше

Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо– та макрорівнів

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо– та макрорівнів
 
Creator Данько, Ю. І.
 
Subject комплексність
системність
агромаркетинг
мікрорівень
макро- рівень
мезорівень
СОТ
complexity
system
agromarketing
macrolevel
mezolevel
WTO
 
Description Проаналізовано особливості організації та функціонування системи аграрного маркетингу на мікро-, мезо – та макрорівнях. Особливий акцент зроблено на системність та комплексність як основні характеристики раціональної маркетингової діяльності. Наведені результати опитування щодо стану маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах Сумської області. In the article the features of organization and functioning of the system of the agrarian marketing are analysed on mikro-, mezo – and macrolevels. The special accent is done on the system and complexity as basic descriptions of rational marketing activity. The resulted results of questioning in relation to the state of marketing activity are in the agricultural enterprises of the Sumskoy area.
 
Date 2009-09-08T10:58:38Z
2009-09-08T10:58:38Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Данько Ю. І. Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо– та макрорівнів / Ю. І. Данько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 459–464. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1125
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"