Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств
|
|
Creator |
Дубодєлова, А. В.
Юринець, О. В. |
|
Subject |
маркетинг
інновації конкурентоспроможність конкурентні переваги marketing innovations competitiveness competitive advantages |
|
Description |
Проаналізовано причини необхідності та проблеми застосування маркетингового інструментарію в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств в умовах пришвид- шеного розвитку ринкової економіки. Розроблено теоретичний підхід до маркетингового забезпечення інноваційних проектів вітчизняних підприємств. Reasons of necessity and problem of application of marketing tool are analyzed in innovative activity of domestic enterprises in the conditions of пришвидшеного development of market economy. The methodical going is developed near the marketing providing of innovative projects of domestic enterprises. |
|
Date |
2009-09-08T11:24:24Z
2009-09-08T11:24:24Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дубодєлова А. В. Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 489–493. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1141 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|