Запис Детальніше

Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств
 
Creator Дубодєлова, А. В.
Юринець, О. В.
 
Subject маркетинг
інновації
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
marketing
innovations
competitiveness
competitive advantages
 
Description Проаналізовано причини необхідності та проблеми застосування маркетингового
інструментарію в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств в умовах пришвид-
шеного розвитку ринкової економіки. Розроблено теоретичний підхід до маркетингового
забезпечення інноваційних проектів вітчизняних підприємств. Reasons of necessity and problem of application of marketing tool are analyzed in innovative activity of domestic enterprises in the conditions of пришвидшеного development of market economy. The methodical going is developed near the marketing providing of innovative projects of domestic enterprises.
 
Date 2009-09-08T11:24:24Z
2009-09-08T11:24:24Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Дубодєлова А. В. Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 489–493. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1141
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"