Запис Детальніше

Теоретичні та прикладні аспекти розроблення методики оцінювання ефективності маркетингу міста

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні та прикладні аспекти розроблення методики оцінювання ефективності маркетингу міста
 
Creator Глинський, Н. Ю.
 
Subject маркетинг міста
інвестиційна привабливість
оцінювання теорії
marketing of city
investment attractiveness
evaluation of territory
 
Description Здійснено аналіз існуючих підходів оцінювання інвестиційної привабливості міста. На підставі аналізу виокремлено різні групи методик, які відрізняються за критеріями оцінювання та методами обробки даних. Визначено переваги та недоліки цих методик та сформовано загальні вимоги, які необхідно враховувати під час розроблення
методики оцінювання ефективності маркетингової діяльності на рівні міста. The analysis of existent approaches of evaluation of investment attractiveness of city is carried out in the article. On the basis of analysis the different groups of methods, which differ after the criteria of evaluation and methods of processing of data, are selected. Certainly advantages and lacks of these methods and general requirements are formed. This requirements must be taken into account at development of method of valuation of efficiency of marketing activity at the local level.
 
Date 2010-02-15T18:51:01Z
2010-02-15T18:51:01Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Глинський Н. Ю. Теоретичні та прикладні аспекти розроблення методики оцінювання ефективності маркетингу міста / Н. Ю. Глинський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 55–62. – Бібліографія: 18 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2417
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"