Запис Детальніше

Еволюція концепції маркетингу на вітчизняних підприємствах

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція концепції маркетингу на вітчизняних підприємствах
 
Creator Дубодєлова, А. В.
Юринець, О. В.
 
Subject маркетинг
концепція маркетингу
бізнес-орієнтація
директ-маркетинг
бізнес-тенденції
marketing
marketing conception
business-orientation
direct-marketing
business tendencies
 
Description Проаналізовано етапи розвитку концепцій маркетингу відповідно до еволюції бізнес орієнтацій і сучасних тенденцій бізнесу. Визначено сутність і сфери застосування традиційних концепцій маркетингу. Виявлено умови переорієнтації ринкової діяльності вітчизняних підприємств на сучасні концепції маркетингу. The development stages of marketing conceptions are analyzed according to businessorientations evolution and business modern tendencies. The essence and application fields of marketing traditional conceptions are defined. The re-orientation terms of domestic enterprises market activity to modern marketing conceptions are found out.
 
Date 2010-02-15T20:13:42Z
2010-02-15T20:13:42Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Дубодєлова А. В. Еволюція концепції маркетингу на вітчизняних підприємствах / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 79–83. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2423
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"