Оцінювання ефективності INTERNET-реклами
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінювання ефективності INTERNET-реклами
|
|
Creator |
Новаківський, І. І.
Любомудрова, Л. С. |
|
Subject |
Internet-реклама
таргетинг баннерна реклама цільова аудиторія споживачів блоги блогосфера nternet-advertising targeting banner’s advertising purpose-oriented customers blogs blogsphere |
|
Description |
Розглянуто сучасні способи розміщення реклами в глобальній мережі INTERNET, проведено порівняльну характеристику і доцільність використання цих способів з погляду їхніх переваг, недоліків, вартісної компоненти, цільової спрямованості. Запропоновано механізми аналізу економічної ефективності використання таких рекламних засобів з врахуванням принципів управління інвестиціями. The modern methods of advertising placing are considered in the global network of INTERNET, comparative description and expedience of the use of these methods is conducted from point of their advantages, failings, cost components, having a special purpose orientation. The mechanisms of analysis of economic efficiency of the use of such publicity facilities are offered taking into account principles of management investments.
|
|
Date |
2010-02-18T20:00:26Z
2010-02-18T20:00:26Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Новаківський І. І. Оцінювання ефективності INTERNET-реклами / І. І. Новаківський, Л. С. Любомудрова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 175–182. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2447 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|