Запис Детальніше

Застосування брейдингу: переваги і недоліки

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування брейдингу: переваги і недоліки
 
Creator Білан, О. В.
 
Subject бренд
торгова марка
товарний знак
brand
trade mark
commodity sign
 
Description Досліджено відмінності та дотичність категорій “бренд”, “торгова марка”, “товарний знак”, “фірмовий знак” з метою субординації їх змістових значень. Виявлено
чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що чинять синергетичний вплив на
результати впровадження брендингу вітчизняними підприємствами. Індентифіковано вплив брендингу на споживачів і суспільство загалом. It is investigational difference and similarity categories of “brand”, “trade mark”, “commodity sign”, “logo” with the purpose of deference to rank of them semantic values. Found out the factors of external and internal environment, which render synergistically influence on the results of introduction of branding domestic enterprises. Identification
influence of branding on users and society on the whole.
 
Date 2010-02-18T21:01:45Z
2010-02-18T21:01:45Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Білан О. В. Застосування брейдингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 231–235. – Бібліографія: 14 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2457
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”