Зв’язок з клієнтом в електронних системах CRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Зв’язок з клієнтом в електронних системах CRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності
|
|
Creator |
Васєлевскі, М.
|
|
Subject |
побудова стосунків з клієнтами
комунікаційна підтримка клієнта автоматизація маркетингу і продажу електронне управління стосунками з клієнтами construction of customer relations of communication support of client automation of marketing and sale electronic customer relations management |
|
Description |
Проаналізовано сутність та основні завдання систем класу CRM (англ. – Customer Relationship Management). Ідентифіковано існуючі електронні системи CRM, а саме комунікаційної підтримки клієнта, автоматизації маркетингу і продажу. Описано сучасні інформаційні технології в системах CRM, які використовуються в маркетингово-логістичній діяльності підприємства. Essence and basic tasks of the systems the class of CRM (eng. – Customer Relationship Management) are analysed. The existent electronic systems of CRM are identified, namely of communication support of client, automation of marketing and sale. Modern information technologies in the systems of CRM, which are utillized in marketing-logistic activity of enterprise.are described. |
|
Date |
2010-02-18T21:03:03Z
2010-02-18T21:03:03Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Васєлевскі М. Зв’язок з клієнтом в електронних системах CRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності / М. Васєлевскі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 236–243. – Бібліографія: 11 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2459 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
|
|