Запис Детальніше

Зв’язок з клієнтом в електронних системах CRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зв’язок з клієнтом в електронних системах CRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності
 
Creator Васєлевскі, М.
 
Subject побудова стосунків з клієнтами
комунікаційна підтримка клієнта
автоматизація маркетингу і продажу
електронне управління стосунками з клієнтами
construction of customer relations
of communication support of client
automation of marketing and sale
electronic customer relations management
 
Description Проаналізовано сутність та основні завдання систем класу CRM (англ. – Customer
Relationship Management). Ідентифіковано існуючі електронні системи CRM, а саме
комунікаційної підтримки клієнта, автоматизації маркетингу і продажу. Описано
сучасні інформаційні технології в системах CRM, які використовуються в маркетингово-логістичній діяльності підприємства. Essence and basic tasks of the systems the class of CRM (eng. – Customer Relationship
Management) are analysed. The existent electronic systems of CRM are identified, namely of
communication support of client, automation of marketing and sale. Modern information technologies in the systems of CRM, which are utillized in marketing-logistic activity of enterprise.are described.
 
Date 2010-02-18T21:03:03Z
2010-02-18T21:03:03Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Васєлевскі М. Зв’язок з клієнтом в електронних системах CRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності / М. Васєлевскі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 236–243. – Бібліографія: 11 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2459
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”