Запис Детальніше

Стратегії марки в секторі В2В.

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії марки в секторі В2В.
 
Creator Білан, О. В.
 
Subject стратегії марки
сектор В2В
strategies of brand
sector of В2В
 
Description На основі вивчення національної і зарубіжної літератури досліджено тa узагальнено підходи відомих вчених щодо класифікації стратегії марки. Обгрунтовано доцільність застосування стратегії марки вітчизняними промисловими підприємствами. Подано фактори, необхідні при виборі підприємством відповідної стратегії марки в секторі В2В. On the basis of study of national and foreign literature investigational and generalized approaches of the known scientists in relation to classification of strategies of brand. Grounded expedience of application of strategy of brand by domestic industrial enterprises. In the article factors are given necessary at a choice the enterprise of the proper strategy of brand in the В2В.
 
Date 2010-03-02T20:50:54Z
2010-03-02T20:50:54Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Білан О. В. Стратегії марки в секторі В2В / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 3–8. – Бібліографія: 20 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2675
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"