Запис Детальніше

Конкурентна стратегія агентства “Провід” та розробка пропозицій щодо її вдосконалення

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентна стратегія агентства “Провід” та розробка пропозицій щодо її вдосконалення
 
Creator Гурч, Л. М.
Супрунець, О. В.
 
Subject конкурентна стратегія
рекламне агентство
competition environment
advertising agency
 
Description Проаналізовано формування конкурентної стратегії, розроблено пропозиції щодо її вдосконалення, оцінюється ефективність конкурентої стратегії рекламного агентства “Провід”. Актуальність статті полягає в тому, що в умовах становлення ринкових відносин в Україні, важливою частиною яких є конкурентні відносини, усе актуальнішою стає проблема стратегічного планування конкурентної поведінки фірми та розроблення конкурентної стратегії. The modern stage of development of our country differs dynamism and high-quality changes in all spheres of public life. In the conditions of market relations development in Ukraine, inalienable part of which are competition relations, problem of the strategic planning and development of competition strategies become more actual. Such strategies would enable to score a success in a long-term prospect. Purpose of the article – to analyse activity and competition environment of advertising agency “Provid” and develop suggestions in relation to perfection of competition strategy.
 
Date 2010-03-04T19:46:51Z
2010-03-04T19:46:51Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Гурч Л. М. Конкурентна стратегія агентства “Провід” та розробка пропозицій щодо її вдосконалення / Л. М. Гурч, О. В. Супрунець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 34–44. – Бібліографія: 15 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2694
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"