Запис Детальніше

Складові комплексу маркетингу в маркетингу міста: аналіз підходів до визначення

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Складові комплексу маркетингу в маркетингу міста: аналіз підходів до визначення
 
Creator Карий, О. І.
 
Subject маркетинг міста
класичний підхід “4Р”
municipal marketing
classical “4Р” approach
 
Description Розглянуто підходи закордонних і вітчизняних авторів до визначення поняття та складових комплексу маркетингу в маркетингу міста. Проаналізовано як класичний підхід “4Р”, з врахуванням його специфіки у маркетингу міста, так і його модифікації та альтернативні підходи до визначення основних елементів комплексу маркетингу. Визначено основні напрямки подальших досліджень комплексу маркетингу міста. The main approaches of foreign and Ukrainian authors to the definition of the essence and components of marketing-mix in municipal marketing are investigated. The classical “4Р” approach, taking into the consideration its specifics in municipal marketing, as well as its modifications and alternative approaches to the definition of main components of marketing-mix are analyzed. The main directions of the further municipal marketing marketing-mix research are identified.
 
Date 2010-03-05T14:57:47Z
2010-03-05T14:57:47Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Карий О. І. Складові комплексу маркетингу в маркетингу міста: аналіз підходів до визначення / О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 64–69. – Бібліографія: 17 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2715
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"