Запис Детальніше

Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльноcті

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльноcті
 
Creator Литовченко, І. Л.
 
Subject комплекс маркетингових комунікацій
віртуальний простір
marketing communications complex
virtual space
 
Description Розглянуто структуру комплексу маркетингових комунікацій та класифікацію засобів просування у віртуальному просторі. Обґрунтовується виділення в певні класи засобів комунікацій, які застосовуються тільки в Інтернет-маркетингу: пошукової оптимізації та віртуальних співтовариств. Досліджуються можливості та специфіка використання форумів, чатів, блогів, соціальних та професійних мереж, віртуальних ігор та світів. In the paper the structure of marketing communications complex and classification of promotion toolbar in virtual space are considered. The selection of communications means in particular classes for using only in Internet-marketing – search optimization and virtual societies is grounded. The forums, chats, blogs, social and professional networks, virtual games and worlds opportunities and their using specification are researched.
 
Date 2010-03-02T18:02:38Z
2010-03-02T18:02:38Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Литовченко І. Л. Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльноcті / І. Л. Литовченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 97–104. – Бібліографія: 18 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2670
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"