Інтеграційний зв’язок між задоволенням клієнта та його лояльністю
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтеграційний зв’язок між задоволенням клієнта та його лояльністю
|
|
Creator |
Циран, Я.
|
|
Subject |
складові лояльності клієнта
характеру ринку loyalty of client market character |
|
Description |
Досліджено істотність зв’язку між задоволенням клієнта та його лояльністю. Ідентифіковано проблеми оцінювання такого зв’язку та прогнозного розрахунку. Структуровано складові лояльності клієнта та описано вплив на них характеру ринку. The importance of connection between satisfaction of client and his loyalty is investigated. The problems of evaluation of such connection and prognosis calculation are identified. The constituents of loyalty of client are structured and influence on them of market character is described.
|
|
Date |
2010-03-05T14:44:10Z
2010-03-05T14:44:10Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Циран Я. Інтеграційний зв’язок між задоволенням клієнта та його лояльністю / Я. Циран // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 138–144. – Бібліографія: 16 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2707 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|