Запис Детальніше

Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпечення

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпечення
 
Creator Гайванович, Н. В.
 
Subject комплекс маркетингу
концепція франчайзингу
area marketing
franchising concept
 
Description Досліджено особливості комплексу маркетингу у сфері послуг. Актуалізованo ефект масштабу у послуговій діяльності в концепції франчайзингу. Обгрунтовано доцільність використання процесного підходу у проектуванні та реаліхації послуги Структуровано комплекс маркетингових дій в трикутнику взаємодій “організація – клієнт –працівник”. Service area marketing mix peculiarities have been investigated in this article. Scale effect of service activities in franchising concept has been emphasized. Advisability of process approach in service design and implementation has been proven. Marketing activities within interaction triangle “company – client – employee” has been structured in this article.
 
Date 2010-03-05T14:46:41Z
2010-03-05T14:46:41Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Гайванович Н. В. Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпечення / Н. В. Гайванович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 145–153. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2711
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"