Запис Детальніше

Аналіз впливу чинників маркетингового середовища на операторів віконного ринку України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз впливу чинників маркетингового середовища на операторів віконного ринку України
 
Creator Лаганін, В. О.
 
Subject дослідження товарних ринків
вплив маркетингового середовища
researches of the commodity markets
influence of the marketing environment
 
Description Комплексні дослідження товарних ринків і оцінка впливу маркетингового середовища на окремих суб’єктів мають важливе значення в управлінні маркетинговою діяльністю. Наведено результати аналізу змін і тенденцій маркетингового середовища, у якому діють суб’єкти віконного ринку. Виявлено вплив головних чинників макросередовища на маркетингову діяльність операторів ринку. Визначено перспективи подальшого розвитку віконного ринку України. Complex researches of the commodity markets and estimation of influence of the marketing environment on separate subjects play the important role in management of marketing аctivity. In article the results of the analysis of changes and tendencies of the marketing environment in which the operators of the window market operate are given. Influence of primary factors of macroenvironment on marketing activity of operators of the market is revealed. Prospects of the further development of the window market of Ukraine aredetermined.
 
Date 2010-03-05T15:38:25Z
2010-03-05T15:38:25Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Лаганін В. О. Аналіз впливу чинників маркетингового середовища на операторів віконного ринку України / В. О. Лаганін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 198–206. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2736
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"