Запис Детальніше

Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики
 
Creator Дудяк, Р. П.
Бугіль, C. Я.
Дудяк, О. Р.
 
Subject маркетингові комунікації
чинники конкурентоспроможності
marketing communication
factors of competitiveness
 
Description Досліджено особливості впливу та взаємозв’язку чинників конкурентоспроможності з використанням елементів маркетингової комунікації, логістики збуту, фінансово-кредитного та інвестиційно-інноваційного забезпечення формування у збутовій діяльності підприємств. Розглянуто чинники конкурентоспроможності та їх роль у діяльності підприємств у збутовій політиці, намічено шляхи підвищення ефективності підприємств в Україні. In the article the features of influencing and intercommunication of factors of competitiveness are explored with the use of elements of marketing communication, logistic of sale, financial-credit and innovative investment providing of forming in sale activity of enterprises. The factors of competitiveness and role are considered in activity of enterprises in a sale policy, the ways of increase of efficiency of enterprises are set in Ukraine.
 
Date 2010-03-05T16:10:24Z
2010-03-05T16:10:24Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Дудяк Р. П. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики / Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, О. Р. Дудяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 268–275. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2756
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"