Запис Детальніше

Зразки споживацької поведінки жінок у Польщі

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зразки споживацької поведінки жінок у Польщі
 
Creator Затварницька-Мадура, Б.
 
Subject моделі споживацької поведінки
маркетингові стратегії продуктів
 
Description Стаття присвячена створенню сучасних моделей споживацької поведінки польських жінок. Моделі поведінки жінок значною мірою формуються під впливом засобів масової інформації, лідерів громадської думки та груп віднесення. Різнопла-
новість поданих досліджень свідчить про складність характеру споживацької поведінки жінок, що може становити пізнавальну і практичну цінність. Типологія споживачів-жінок дає можливість ефективнішого планування маркетингових стратегій продуктів. The article presents formation of the contemporary consumption models among women in Poland. Behavior models among women are generally created by mass media, opinion leaders and reference groups. The variety of presented researches shows wide range of consumption behavior in female segment, what has cognitive and practical value. It is because the typology of women as consumers enables to form more effective marketing strategy of the products.
 
Date 2010-03-04T19:26:03Z
2010-03-04T19:26:03Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Затварницька-Мадура Б. Зразки споживацької поведінки жінок у Польщі / Б. Затварницька-Мадура // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 320–325. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2686
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"