Запис Детальніше

Особливості західної і східної моделей брендингу та рекламної кампанії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості західної і східної моделей брендингу та рекламної кампанії
 
Creator Добриніна, Л. С.
 
Subject бренд
моделі
вид
реклама
 
Date 2010-06-15T13:03:20Z
2010-06-15T13:03:20Z
2009
 
Type Technical Report
 
Identifier Добриніна Л. С. Особливості західної і східної моделей брендингу та рекламної кампанії / Л. С. Добриніна // 66–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – C. 491–492.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/5141
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"