Особливості західної і східної моделей брендингу та рекламної кампанії
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості західної і східної моделей брендингу та рекламної кампанії
|
|
Creator |
Добриніна, Л. С.
|
|
Subject |
бренд
моделі вид реклама |
|
Date |
2010-06-15T13:03:20Z
2010-06-15T13:03:20Z 2009 |
|
Type |
Technical Report
|
|
Identifier |
Добриніна Л. С. Особливості західної і східної моделей брендингу та рекламної кампанії / Л. С. Добриніна // 66–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – C. 491–492.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/5141 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|