Запис Детальніше

Імідж як маркетинговий інструмент розвитку території

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імідж як маркетинговий інструмент розвитку території
 
Creator Цибульська, Ю. О.
 
Subject успішність
управління
самоврядування
формування
 
Date 2010-06-14T07:08:11Z
2010-06-14T07:08:11Z
2009
 
Type Technical Report
 
Identifier Цибульська Ю. О. Імідж як маркетинговий інструмент розвитку території / Ю. О. Цибульська // 66–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – C. 521–523. – Бібліографія: 5 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/4817
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"