Імідж як маркетинговий інструмент розвитку території
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Імідж як маркетинговий інструмент розвитку території
|
|
Creator |
Цибульська, Ю. О.
|
|
Subject |
успішність
управління самоврядування формування |
|
Date |
2010-06-14T07:08:11Z
2010-06-14T07:08:11Z 2009 |
|
Type |
Technical Report
|
|
Identifier |
Цибульська Ю. О. Імідж як маркетинговий інструмент розвитку території / Ю. О. Цибульська // 66–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – C. 521–523. – Бібліографія: 5 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/4817 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|