Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств
|
|
Creator |
Прокоф’єв, Б.М.
|
|
Subject |
бенчмаркінг
послуги конкуренти результативність |
|
Date |
2010-06-21T11:41:49Z
2010-06-21T11:41:49Z 2009 |
|
Type |
Technical Report
|
|
Identifier |
Прокоф’єв Б.М. Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств. / Б.М. Прокоф’єв. // Тези доповідей Другої студентської наукової конференції «Проблеми обліку,
контролю та аналізу в економіці України». – Львів: Видавництво Національного
університету «Львівська політехніка», 2009. – 196 с.- C. 137-139
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/5637 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|