Запис Детальніше

Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств
 
Creator Прокоф’єв, Б.М.
 
Subject бенчмаркінг
послуги
конкуренти
результативність
 
Date 2010-06-21T11:41:49Z
2010-06-21T11:41:49Z
2009
 
Type Technical Report
 
Identifier Прокоф’єв Б.М. Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств. / Б.М. Прокоф’єв. // Тези доповідей Другої студентської наукової конференції «Проблеми обліку, контролю та аналізу в економіці України». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009. – 196 с.- C. 137-139
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/5637
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"