Запис Детальніше

Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи
 
Creator Літнарович, Руслан Миколайович
 
Subject Експертна оцінка,
Опрацювання матеріалів
анкетування
множинна регресія
педагогічний експеримент
оцінка точності
множинна детермінація
 
Description Явище, яке залежить від багатьох факторів, можна описати за допомогою множинної регресії. Дослідивши взаємозв’язок рівнів засвоєння знань студентів і ступенів абстракції у досліджуваному семестрі, побудувавши стохастичний зв’язок між ними і з’ясувавши адекватність побудованої математико-педагогічної моделі на основі отриманих даних , цілком можливо з деякою вірогідністю прогнозувати майбутнє
Phenomenon which depends on many factors, it is possible to describe by multiple regression. Probing interconnection levels of mastering of knowledges of students and degrees of abstraction in the probed semester, building empiric connection between them and finding out adequacy of the built mathematico-pedagogical model on the basis of findings, very possibly with some authenticity to forecast the future.
 
Date 2010-09-14T07:38:10Z
2010-09-14T07:38:10Z
 
Type Book
 
Identifier УДК 519.876.5
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6126
 
Language ua