Запис Детальніше

Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти
 
Creator Літнарович, Руслан Миколайович
 
Subject Педагогічний експеримент
опрацювання матеріалів експерименту
базова дисципліна
математична модель
проблемне навчання
оцінка точності
 
Description Актуальність проблеми полягає в необхідності розробки теоретичних і методологічних аспектів проблемного навчання на основі створення наукової школи і дослідження результатів її функціонування.
Мета даної дисертації- встановити рівень наукової школи на рівні докторської дисертації. Адже лише признання науковою спільнотою представлену докторську дисертацію на рівні вченого звання доктора наук автоматично призводить до признання наукової школи. Кожна наукова школа повинна відповідати рівню доктора наук. Якщо немає рівня доктора наук, то немає і наукової школи. Хоча є дуже багато докторів наук, які не мають за плечими Наукової школи.
Базовими принципами створення наукової школи є:
1. Наявність високопрофесіонального професорсько-викладацького складу.
2. Застосування сучасних технологій і методик професійної освіти.
3. Використання математичних методів досліджень.
Actuality of problem consists in the necessity of development of theoretical and methodological aspects of problem studies on the basis of creation of scientific school and research of results of its functioning.
Purpose of this disertation to set the level of scientific school at the level of doctoral dissertation. In fact only confession by a scientific association at the level of scientist of rank of doctor of sciences automatically brings the presented doctoral dissertation over to confession of scientific school. Every scientific school must answer the level of doctor of sciences. If there is not a level of doctor of sciences, there is not scientific school. Although there are a lot of doctors of sciences which do not have Scientific school after pick-a-back.
Base principles of creation of scientific school is:
1. Presence of high-professional profesorsko-vikladackogo composition.
2. Application of modern technologies and methods of trade education.
3. Use of mathematical methods of researches
 
Date 2010-09-14T07:40:52Z
2010-09-14T07:40:52Z
 
Type Dissertation
 
Identifier Дисертація на здобуття вченого ступеня доктора педагогічних наук
УДК 378.14
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6127
 
Language ua
 
Relation Теорія та методика професійної освіти;13.00.04