Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти
|
|
Creator |
Літнарович, Руслан Миколайович
|
|
Subject |
Педагогічний експеримент
опрацювання матеріалів експерименту базова дисципліна математична модель проблемне навчання оцінка точності |
|
Description |
Актуальність проблеми полягає в необхідності розробки теоретичних і методологічних аспектів проблемного навчання на основі створення наукової школи і дослідження результатів її функціонування. Мета даної дисертації- встановити рівень наукової школи на рівні докторської дисертації. Адже лише признання науковою спільнотою представлену докторську дисертацію на рівні вченого звання доктора наук автоматично призводить до признання наукової школи. Кожна наукова школа повинна відповідати рівню доктора наук. Якщо немає рівня доктора наук, то немає і наукової школи. Хоча є дуже багато докторів наук, які не мають за плечими Наукової школи. Базовими принципами створення наукової школи є: 1. Наявність високопрофесіонального професорсько-викладацького складу. 2. Застосування сучасних технологій і методик професійної освіти. 3. Використання математичних методів досліджень. Actuality of problem consists in the necessity of development of theoretical and methodological aspects of problem studies on the basis of creation of scientific school and research of results of its functioning. Purpose of this disertation to set the level of scientific school at the level of doctoral dissertation. In fact only confession by a scientific association at the level of scientist of rank of doctor of sciences automatically brings the presented doctoral dissertation over to confession of scientific school. Every scientific school must answer the level of doctor of sciences. If there is not a level of doctor of sciences, there is not scientific school. Although there are a lot of doctors of sciences which do not have Scientific school after pick-a-back. Base principles of creation of scientific school is: 1. Presence of high-professional profesorsko-vikladackogo composition. 2. Application of modern technologies and methods of trade education. 3. Use of mathematical methods of researches |
|
Date |
2010-09-14T07:40:52Z
2010-09-14T07:40:52Z |
|
Type |
Dissertation
|
|
Identifier |
Дисертація на здобуття вченого ступеня доктора педагогічних наук
УДК 378.14 http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6127 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Теорія та методика професійної освіти;13.00.04
|
|