Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці
|
|
Creator |
Вурста, Сергій Юрійович
Літнарович, Руслан Миколайович |
|
Subject |
Комп'ютерна графіка
фрактальні поверхні шейдери |
|
Description |
В даному проекті розроблений програмний додаток "Фрактальні ландшафти" для генерування 3D ландшафтів за допомогою алгоритму «Фрактального шуму», та з метою демонстрації можливостей цього алгоритму, бібліотеки OpenGL і візуальної бібліотеки GLScene(із завдатком ігрового ядра) по побудові ландшафту. Для студентів, магістрантів і аспірантів факультету Кібернетики МЕГУ. In this project programmatic addition is developed the "Fractal landscapes" for generuting of 3d landscapes by the algorithm of «Fractal noise», and with the purpose of demonstration of possibilities of this algorithm, library of OPENGL and visual library of Glscene(with the advance of playing kernel), on the construction of landscape. For students, magistrations and graduate students of faculty Cybernetics IEGU. Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука |
|
Publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука
|
|
Date |
2010-10-17T05:49:13Z
2010-10-17T05:49:13Z 2010 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Вурста С.Ю., Літнарович Р.М. Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці. МЕГУ, Рівне, 2010,-250 с.
УДК 681.3 http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6325 |
|
Language |
ua
|
|