Запис Детальніше

Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці
 
Creator Вурста, Сергій Юрійович
Літнарович, Руслан Миколайович
 
Subject Комп'ютерна графіка
фрактальні поверхні
шейдери
 
Description В даному проекті розроблений програмний додаток "Фрактальні ландшафти" для генерування 3D ландшафтів за допомогою алгоритму «Фрактального шуму», та з метою демонстрації можливостей цього алгоритму, бібліотеки OpenGL і візуальної бібліотеки GLScene(із завдатком ігрового ядра) по побудові ландшафту.
Для студентів, магістрантів і аспірантів факультету
Кібернетики МЕГУ.
In this project programmatic addition is developed the "Fractal landscapes" for generuting of 3d landscapes by the algorithm of «Fractal noise», and with the purpose of demonstration of possibilities of this algorithm, library of OPENGL and visual library of Glscene(with the advance of playing kernel), on the construction of landscape.
For students, magistrations and graduate students of faculty
Cybernetics IEGU.
Міжнародний економіко-гуманітарний університет
імені академіка Степана Дем’янчука
 
Publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука
 
Date 2010-10-17T05:49:13Z
2010-10-17T05:49:13Z
2010
 
Type Book
 
Identifier Вурста С.Ю., Літнарович Р.М. Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці. МЕГУ, Рівне, 2010,-250 с.
УДК 681.3
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6325
 
Language ua