Запис Детальніше

Експертно-соціологічна оцінка якості послуг закладів ресторанного господарства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Експертно-соціологічна оцінка якості послуг закладів ресторанного господарства
 
Creator Столярчук, П.
Сусол, Н.
Сопільник, Л.
 
Subject методи оцінювання якості послуг
напрямки покращання об’єктивності
експертно-соціологічний метод
 
Description Проаналізовано методи оцінювання якості послуг. На основі визначених напрямків покращання об’єктивності розроблено експертно-соціологічний метод, спеціалізований для галузі ресторанного
господарства.

Выполнены анализ методов оценивания качества услуг. На основании определенных направлений улучшения
объективности разработан экспертно-социологический метод, специализированный для отрасли ресторанного хозяйства.

The analysis of services quality evaluation methods conducted in the given articles. On the basis of definite directions of
objectivity improvement is expertly-sociological method specialized for industry of restaurant economy developed.
 
Date 2010-12-02T11:00:57Z
2010-12-02T11:00:57Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Столярчук П. Експертно-соціологічна оцінка якості послуг закладів ресторанного господарства. / П. Столярчук, Н. Сусол, Л. Сопільник // Вимірювальна техніка та метрологія : міжвідомчий науково-технічний збірник Вип. 67 / Національний університет "Львівська політехніка" ; відп. ред. Б. І. Стадник. - Л. : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. - 148 с. : іл. - С. 123-129.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6536
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"