Запис Детальніше

Засоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачів

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Засоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачів
 
Creator Новак, Лариса
 
Subject Advertising
methods
technology
impact
globalization
mass media
information
 
Description This article is about the impact of advertising on
the consciousness and subconscious of consumers affected by
globalization and technology development. And also about it`s
application and effect on consumers.
 
Date 2010-12-28T08:44:33Z
2010-12-28T08:44:33Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Новак Л. Засоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачів / Лариса Новак // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали I Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2009, 14–16 травня 2009 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – С. 260–263. – (Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6938
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"