Засоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачів
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Засоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачів
|
|
Creator |
Новак, Лариса
|
|
Subject |
Advertising
methods technology impact globalization mass media information |
|
Description |
This article is about the impact of advertising on the consciousness and subconscious of consumers affected by globalization and technology development. And also about it`s application and effect on consumers. |
|
Date |
2010-12-28T08:44:33Z
2010-12-28T08:44:33Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Новак Л. Засоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачів / Лариса Новак // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали I Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2009, 14–16 травня 2009 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – С. 260–263. – (Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6938 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|