Запис Детальніше

Обгрунтування компонувальних параметрів дволанкових автовозів з врахуванням динаміки і плавності руху

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обгрунтування компонувальних параметрів дволанкових автовозів з врахуванням динаміки і плавності руху
Обоснование компоновочных параметров двухзвенных автовозов с учетом динамики и плавности хода
Grounds of layout parameters of machines for transportation of cars taking into account a dynamics and smoothness of motion. It is Manuscript
 
Creator Житенко, Олександр Вікторович
 
Subject дволанковий автовоз
математична модель
компонувальні параметри
плавність руху
автовоз
математическая модель
компоновочные параметры
плавность хода
machine for transportation of cars mathematical model
layout parameters
smoothness of motion
 
Description The mathematical model of vibrations of machine is improved for transportation of cars, which unlike existing enabled to take into account influence of resilient properties of load taking into account the real terms of exploitation for the reasonable choice of parameters of arrangement. During motion on the asphalt carpet of road the most acceptable is set from the terms of smoothness of motion and from the point of view of stored of loads high speed of motion, which must not exceed 86 km/h. It is set that from the terms of smoothness of motion for a base a 13,9 m and distance is most possible an optimal value between the axes of semi trailer a 2,1 m.На основании теоретических и экспериментальных исследований обоснованы компоновочные параметры двухзвенных автовозов с учетом динамики и плавности хода. Усовершенствована математическая модель колебаний двухзвенного нагруженного автовоза, которая в отличие от существующих дала возможность учесть влияние упругих свойств груза с учетом реальных условий эксплуатации для обоснованного выбора параметров компоновки. Адекватность модели проверена результатами расчетов при моделировании на ПК и экспериментальными исследованиями.
Исследовано влияние ряда факторов на плавность движения двухзвеньевого автовоза. На основании компьютерного моделирования показано, каким образом можно учесть влияние случайного возмущения на линейную динамическую систему, получена матрица комплексных частотных характеристик системы, с каких с учетом спектральной функции неровностей дороги получаются значения среднеквадратичных ускорений.
Во время движения по асфальтобетонной дороге из условий плавности хода и с точки зрения сохранности грузов максимальная скорость не должна превышать 86 км/час, при движении по цементобетонной дороге – 75 км/час, при движении по булыжному покрытию – 54 км/час.
В качестве компоновочных параметров автовоза, что оптимизировались, выбрано расстояние от оси шкворня до первого моста полуприцепа и расстояние между мостами полуприцепа. Установлено, что оптимальным значением с условий плавности хода для базы является наиболее возможная 13,9 м и расстояние между осями полуприцепа 2,1 м. Результаты проделанных исследований расширяют базу данных для разработки концепции модернизации имеющихся и создания новых двухзвеньевых автовозов.Вдосконалено математичну модель коливань дволанкового навантаженого автовозу, яка на відміну від існуючих дала змогу врахувати вплив пружних властивостей вантажу. В якості компонувальних параметрів автовозу, що оптимізувалися вибрано відстань від осі шкворня до першого моста напівпричепа та відстань між мостами напівпричепа. Встановлено, що оптимальним значенням з умов плавності руху для бази є найбільш можлива 13,9 м та відстань між осями напівпричепа 2,1 м. Під час руху по асфальтобетонному покриттю дороги встановлена найприйнятніша з умов плавності руху та з точки зору збереженості вантажів максимальна швидкість руху, яка не повинна перевищувати 86 км/год, при русі по цементобетонному покриттю – 75 км/год, при русі по бруківці нормальній – 54 км/год, а при русі по бруківці розбитій – 15 км/год. Результати виконаних досліджень розширюють базу даних для розроблення концепції модернізації наявних і створення нових дволанкових автовозів.
 
Date 2011-01-13T08:21:25Z
2011-01-13T08:21:25Z
2010
 
Type Autoreferat
 
Identifier Житенко О. В. Обгрунтування компонувальних параметрів дволанкових автовозів з врахуванням динаміки і плавності руху : автореферат дисертації кандидата технічних наук : 05.02.09 / О. В. Житенко ; Національний університет "Львівська політехніка". - Л., 2010. - 20 с.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7015
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"