Запис Детальніше

Маркетинг як важливий чинник здійснення інвестицій

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг як важливий чинник здійснення інвестицій
 
Creator Вовчак, О. Д.
Кльоба, Л. Г.
 
Description Розглядається перебіг комунікаційного процесу між учасниками ринку. На основі аналізу літературних джерел та наукових статей було удосконалено модель процесу комунікації за допомогою його відображення в алгоритмі. Під час аналізу ми також
встановили стадії інформаційного контакту. Було визначено роль маркетингу у розповсюдженні інформації при переході економіки країни до інноваційного типу розвитку, розглянуто завдання маркетингу та сформовано основні вимоги до застосування маркетингових інструментів у процесі комунікації. In the article the communication process between market members is regarded. On the basis of literary sources and scientific articles analysis the model of communication process nwas improved by his reflection in an algorithm. At an analysis we set the stages of informative contact also. A marketing role was certain in distribution of information in transition the
economy of country to the innovative type of development; marketing tasks are considered and the basic requirements are formed to application of marketing instruments in the process of communication.
 
Date 2011-01-26T11:12:15Z
2011-01-26T11:12:15Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Вовчак О. Д. Маркетинг як важливий чинник здійснення інвестицій / О. Д. Вовчак, Л. Г.Кльоба // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 15–21. – Бібліографія: 15 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7222
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"