Аналіз прихильностей споживачів і оцінка корисності мультиатрибутивного товару
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз прихильностей споживачів і оцінка корисності мультиатрибутивного товару
|
|
Creator |
Лаганін, В. О.
|
|
Description |
Проведено дослідження купівельної поведінки споживачів і їх преференцій під час вибору товару. Методом сумісного аналізу виявлено головні параметри товарної пропозиції операторів вітчизняного ринку вікон з ПВХ-профілів, які визначають прихильності споживачів і зумовлюють рішення про купівлю товару. Проведено аналітичний огляд ринку металопластикових вікон і дверей. Виявлено тенденції розвитку досліджуваного ринкового сегмента і подано висновки щодо перспектив його розвитку. A consumers Conduct and their preferences, when they fix on commodity, explored. Main parameters of goods suggestion, which foreordain decision of buying of windows from metal-and-plastic profiles, by method of conjoint analysis is determined. Analytic survey for windows market from metal-and plastic is seen out. The development Tendencies and perspectives of explored market segment is determined. |
|
Date |
2011-02-01T10:42:51Z
2011-02-01T10:42:51Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лаганін В. О. Аналіз прихильностей споживачів і оцінка корисності мультиатрибутивного товарую / В. О. Лаганін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 107–112. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7303 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|