Запис Детальніше

Територіальний маркетинг як чинник формування туристичної привабливості регіону

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Територіальний маркетинг як чинник формування туристичної привабливості регіону
 
Creator Музиченко-Козловська, О. В.
 
Description Сформульовано поняття “територіальний маркетинг у туристичному регіоні”. Пояснюється суть цього поняття, визначено, які його концепції можна використовувати у туризмі. Розкрито мету територіального маркетингу у туристичному регіоні.
Обґрунтовано складові та інструменти регіонального маркетингу, які можна використовувати для підвищення туристичної привабливості території. The concept "territorial marketing in tourist region" is formulated. The essence of this concept is explained, is determined, what its concepts can be applied to increase of a level of tourist appeal of region. The purpose of territorial marketing in tourist region is proved. Is determined, what its elements and tools need to be used for increase of tourist appeal of territory.
 
Date 2011-01-28T12:06:26Z
2011-01-28T12:06:26Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Музиченко-Козловська О. В. Територіальний маркетинг як чинник формування туристичної привабливості регіону / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 123–128. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7268
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"