Запис Детальніше

Реалізація сучасних маркетингових концепцій у діяльності комерційного банку

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація сучасних маркетингових концепцій у діяльності комерційного банку
 
Creator Кубів, С. І.
Крикавський, Є. В.
Косар, Н. С.
 
Description Визначено необхідність використання банківськими установами України концепції маркетингу відносин та соціально-етичного маркетингу, розроблено конкретні
заходи, які сприяють їх втіленню у діяльність комерційних банків (використання нових ознак сегментації ринку, сучасних каналів розподілу продуктів, пакетування продуктів та послуг, формування іміджу, інформаційна відкритість для клієнтів). The certain necessity of use by bank establishments of Ukraine of the concept of marketing of the relations and social – ethical of marketing developed concrete measures, which assist their embodiment in activity of commercial banks (use of new attributes of
segmentation of the market, modern channels of distribution of products, assembly in a complex of products and services, formation of image, information openness for the clients).
 
Date 2011-01-28T11:59:43Z
2011-01-28T11:59:43Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Кубів С. І. Реалізація сучасних маркетингових концепцій у діяльності комерційного банку / С. І. Кубів, Є. В. Крикавський, Н. С. Косар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 253–257. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7267
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"