Запис Детальніше

Розвиток глобального маркетингового інформаційного середовища як рушійна сила розвитку курортно-рекреаційної та туристичної галузі України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток глобального маркетингового інформаційного середовища як рушійна сила розвитку курортно-рекреаційної та туристичної галузі України
 
Creator Новаківський, І. І.
Гавран, В. Я.
 
Description Розглядається створення глобальної багатоієрархічної інформаційної структури координування діяльності туристичного та курортно-рекреаційного комплексу в окремих курортних регіонах. Така структура має формуватися на базі чотирирівневого інформаційного середовища. У статті на концептуальному рівні розглядаються завдання, методи реалізації та засоби формування кожного рівня регіонального інформаційного середовища. Article is devoted to creation of global multihierarchical information structure of coordination of activity of a tourist and resort recreational complex in separate resort regions. Such structure should be formed on the basis of the information environment of four levels. In article at a conceptual level the task, methods of realization and means of formation of each level of the regional information environment are considered.
 
Date 2011-02-02T06:49:36Z
2011-02-02T06:49:36Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Новаківський І. І. Розвиток глобального маркетингового інформаційного середовища як рушійна сила розвитку курортно-рекреаційної та туристичної галузі України / І. І. Новаківський, В. Я. Гавран // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 286–293. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7313
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"