Запис Детальніше

Методика визначення ціни на гетерогенний товар споживчого попиту

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика визначення ціни на гетерогенний товар споживчого попиту
 
Creator Соловйова, О. О.
Несторенко, Т. П.
 
Description На основі аналізу підходів до визначення поняття “конкурентоспроможність продукції” подано трактування цієї категорії для товару фірми, яка працює на місцевому ринку та займає невелику його частку. На прикладі місцевого виробника розглянуто послідовність формування ціни на диференційований товар споживчого попиту. Запропоновано методику визначення цінового діапазону, у межах якого попит на
продукцію є нееластичним. Внаслідок цього підприємство буде мати можливість змінювати ціну без значного впливу цього кроку на обсяги реалізації. Запропонована методика визначення оптимальної ціни ґрунтується на застосуванні кластерного аналізу. On the analysis basis of conception’s approaches “product’s competitive capacity” it was offered the interpretation of this category for firm’s goods that works on the local market and controls its moderate part. The process of forming of the price on differential goods was
considered in the article. The methods of defining of the price - range was offered. The methods of defining of optimum price on the basis of using of claster analysis was offered by the author in the article.
 
Date 2011-02-01T07:01:06Z
2011-02-01T07:01:06Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Соловйова О. О. Методика визначення ціни на гетерогенний товар споживчого попиту / О. О. Соловйова, Т. П. Несторенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 318–326. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7281
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"