Запис Детальніше

Чинники інтеграції концепцій маркетингу і логістики на роздрібному ринку

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Чинники інтеграції концепцій маркетингу і логістики на роздрібному ринку
 
Creator Білик, І. І.
 
Description Проаналізовано маркетингові стратегії виробників пива з урахуванням сучасних тенденцій розвитку ринку. Подано рекомендації щодо їхнього вдосконалення з використанням концепцій маркетингу, логістики та інструментів економіко-математичного моделювання. Визначена необхідність створення дистрибуційних центрів для зниження логістичних витрат у сфері збуту пива і підвищення рівня сервісного обслуговування клієнтів. The marketing strategy of the manufacturers of beer are analysed in view of modern lines of development of the market. The recommendations concerning their improvement with use of receptions of marketing, logistics and economic-mathematical modelling are submitted. The
necessity of creation distribution of the centres with the purpose of reduction of logistics costs of expenses in sphere of selling beer and increase of a level of service of the clients are concerned.
 
Date 2011-02-01T07:16:51Z
2011-02-01T07:16:51Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Білик І. І. Чинники інтеграції концепцій маркетингу і логістики на роздрібному ринку / І. І. Білик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 361–369. – Бібліографія: 21 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7287
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"